Pristatymas ir grąžinimas

 

Nemokamas prekių pristatymas automatiškai pritaikomas krepšelyje, kai yra pasiekta 70 eur suma.

PREKIŲ GRĄŽINIMO FORMA

  1. Prekių pristatymas

10.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
10.2. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jei Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
10.3. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Susipažindamas su šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.
10.4.Prekės klientui pristatomos vienu iš pasirinktų būdu:
• per DPD kurjerių tarnybą;
• per LP Express siuntų savitarnos terminalus;
• per Omniva siuntų savitarnos terminalus;
• per Lietuvos paštą.
* Kainos gali keistis atsižvelgiant į tuo metu galiojančius partnerių pasiūlymus.

10.5. Pardavėjas neatsako už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių su Pardavėju, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
10.6. Gavęs prekes, Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė) bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės.
Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.
Jeigu Pirkėjas, priėmęs siuntą, pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant informuoja Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja per 14 (keturiolika) dienų grąžinti pinigus už prekę, kartu padengiant ir grąžinimo išlaidas.
Pirkėjai siuntas atsiėmę iš LP Ekspress ar Omniva paštomatų ir pastebėję neatitikimus apie tai privalo nedelsiant informuoti Stiliusmoterims.lt.
10.7. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad interneto parduotuvėje esančių prekių spalva (atspalvis) gali neatitikti realios dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių, taip pat už prekės užsakytą dydį, jei Pirkėjas tokį nurodė užsakyme. Dėl skirtingų kompiuterių monitorių bei telefonų, planšečių ekranų raiškos nustatymų skirtinguose įrenginiuose prekės spalva ar atspalvis gali skirtis nuo matomo nuotraukoje, t.y. neatitikti realybėje esančios prekės spalvos ar atspalvio. Prekių likutis išimtinais atvejais gali nesutapti, todėl išlieka galimybė, kad pristatymo terminai gali skirtis nuo nurodytų užsakymo pateikimo metu ir/arba Jūsų užsakymo įvykdyti negalėsime arba įvykdysime tik jo dalį. Produkto aprašymas yra bendro pobūdžio, jame nebūtinai yra paminėtos visos produkto savybės.

  1. Prekių grąžinimas

11.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
11.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es), vadovaudamasis 11.1. punktu, Pirkėjas turi užpildyti prekių gražinimo dokumentą. Grąžinimo forma
11.3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
11.3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
11.3.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
11.3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės ir kt.;
11.3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
11.3.5. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
11.3.6. Pirkėjui grąžinant kokybišką prekę arba keičiant dydį arba į analogišką prekę, jos grąžinimo, keitimo išlaidos apmokamos Pirkėjo. Tuo atveju, jei grąžinama nekokybiška prekė, prekės grąžinimo išlaidos apmokamos Pardavėjo. Svarbu! Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.

Prekes siųsti iš anksto susisiekus su Pardavėju +37068468574 arba rašyti el. paštu INFO@STILIUSMOTERIMS.LT ir užpildžius grąžinimo formą.
Grąžinamų arba keičiamų prekių siuntimo būdai:
• Lietuvos paštu. Adresu Genių 14-17, Vilnius, 11219. Giedrė Lazarčikė vardu, tel. nr. +37068468574. Prekes siųskite registruotu paštu (tuomet paštas išduos jums siuntos numerį, pagal kurį galėsite matyti, kada siunta atkeliaus pas mus bei galėsite surasti siuntą, jeigu ji pasimestų. Už neregistruotos siuntos dingimą neatsakome).
• per LP Express siuntų savitarnos terminalus. Adresu LP Express Norfa XL, Genių g. 10A, Vilnius arba LP Express Vilnius Pergalės g. 42, Maxima XX; įrašykite tel. nr. +37068468574.
• per Omniva siuntų savitarnos terminalus. Adresu Omniva Vilniaus NORFA Genių paštomatas, Genių g. 10A, Vilnius arba Omniva Vilniaus MAXIMA, Pergalės paštomatas, Pergalės g. 42, Vilnius; įrašykite tel. nr. +37068468574.

11.3.7. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos;
11.4. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;
11.5. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip. Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.
Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis.

 

 

Krepšelis
Jūsų krepšelyje nėra produktų!
Iš viso
0.00
Tęsti apsipirkimą
0